Zakaj se rada vozim z vlakom

Trije razlogi, zakaj se rada vozim z vlakom:
Čas med vožnjo lahko izkoristiš - Na avtobusu se vse preveč trese, še posebno, če je cesta ovinkasta. Pri gledanju navzdol, mi pri daljših vožnjah včasih postane slabo. Če voziš avto moraš pozorno gledati na cesto, v primeru, da si na sopotnikovem sedežu, pa ponavadi debatiraš z voznikom. Vlak je sicer dostikrat poln in hrupen, toda to mi dokaj dobro uspe odmisliti. Tako čas med vožnjo izkoristim za delo, čeprav v zadnjem času raje berem. Drugače si ne vzamem časa za knjige.
Vlak je poceni, če ga primerjamo z ostalimi prvoznimi sredstvi. Cene avtobusa so astronomske, cene bencina pa se tudi ne mislijo ustaviti. K stroškom avtomobila bi moral dodati še nakup, tehnične preglede, servise, registracijo,… Za povrh pa sem (zaenkrat še) upravičena do Euro<26 kartice Slovenskih železnic in dobim še popust.
Vlak je imun na prometne zamaške. Na moji relaciji se pogosto vse zabaše. Tako z avtom in avtobusom obtičiš na izvozu iz gorenjske avtoceste, potem pa se še cjaziš čez celo mesto. Vlak se lepo odpelje mimo, njegovi odhodi in prihodi so relativno točni1.
Seveda imajo druga prevozna sredstva svoje prednosti in tudi vlak ima slabosti (nekatere sem že omenila, nekatere pa še verjetno bom).